Uus-brand

Uus bränd ja kolimine

Ma olen nädal aega teinud rohkem tööd kui kunagi varem ja samaaegselt pakkinud oma Londoni elamise kokku. Mul on üks päev veel pakkida ja siis astungi lennuki peale. Aga ma juba tean, et ma tulen 9. novembriks tagasi, sest me organiseerime üritust klientidele.

Esimese poole nädalast tegelesin sellega, et veebilehte ümber teha. Uus bränd tähendab seda, et on vaja kõik värvid, logod ja tekstid ära vahetada. Ketna tahtis kodulehel ka päris palju muutusi teha, nii et ma olin tundide kaupa arvuti taga. Õnneks mulle väga meeldib veebilehega tegeleda. See peaaegu ei tundu nagu töö. Ma ei teinud ühtegi pausi nendel päevadel oma 25-minutiste blokkide vahel, sest pausid on igavamad kui proge ja veebilehe sättimine.

Ma arvan, et veebileht näeb nüüd palju parem välja. Alguses tundus imelik, sest ma olen vana veebilehte poolteist aastat vahtinud, aga see stiil on objektiivselt parem. Lihtsam, silmapaistvam, arusaadavam.

Minu armsad sõbrad korraldasid mulle Emily kohvikus ärasaatmispeo neljapäeval. Õhtu oli väga lõbus. Ma sain paar kaarti ja hunniku õhupalle. Üks tundmatu kohviku külastaja ostis kogu kambale pudeli kõige kallimat ploomiveini.

Nüüd on vaja veel mõni kotitäis asju ära anda ja jääkapp tühjaks teha. Peagi olengi tagasi kodus!

Teavitused meilile?

Saada oma email, kui soovid uute postituste kohta teavitusi.

Meeldis? Jaga sõpradega

Kirjuta kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Kasumi numbrist

Rakendan oma ettevõttes kasum esimesena süsteemi ja loen siin kasumiks välja makstud brutopalka ja dividendide maksmiseks kogutud raha.

Kasum = brutopalk + dividendifond